telephone


Performance - פרסום מבוסס תוצאות


יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים בשנים האחרונות להתמקד בפרסום מבוסס תוצאות. מדוע? הודות לעובדה שפרסום מבוסס תוצאות מאפשר למפרסמים לאזן, בין הוצאות הפרסום באינטרנט ובמובייל, לבין ההכנסות ממנו.

bulleteמגדירים את התוצאות
בקמפיין פרסום מבוסס תוצאות, המפרסמים מגדירים מראש את התוצאות הרצויות להם ומשלמים אך ורק עבורן. הגדרת התוצאות הרצויות בשילוב עם פניה לקהל יעד איכותי המתעניין במוצר, מאפשרים למפרסמים להפוך את הפרסום ברשת לערוץ מכירה של ממש ולהפוך את ההוצאות השיווקיות להכנסות בפועל.


bullete משלמים על פי תוצאות
בין סוגי התוצאות על פיהן ניתן לנהל קמפיין:

  • ליד (CPL) - תשלום על פי הפניית פרטים של לקוח מתעניין
  • מכירה (CPS) - תשלום על פי מכירה באתר סחר אלקטרוני
  • שיחת טלפון (CPT) - תשלום על פי שיחת טלפון שהתקבלה במוקד הזמנות
  • פעולה (CPA) - תשלום על פי הרשמה לאתר, הדפסת קופון או כל פעולה אחרת
  • הקלקה (CPC) - תשלום עבור הקלקה


bulleteמהו תשלום על פי ליד?
תשלום על פי ליד, המודל המקובל ביותר בפרסום מבוסס תוצאות, מתבצע על פי מספר הלקוחות הפוטנציאליים שהשאירו את פרטיהם לצורך קבלת הצעה. מחירו של ליד מושפע מפרמטרים שונים, בניהם: רווחיות המוצר, סוג ההצעה ללקוח, יחסי ההמרה המקובלים בענף, רמת התחרותיות בתחום, ועוד. התשלום יתבצע רק על פי הלידים התקינים.


Performance - WebTeam עם תוצאות
ניהול קמפיין Performance באמצעות המקצוענים שלנו, מעניק למפרסמים יתרונות מהותיים בתחומים שונים, בניהם:

  • ניהול - ניהול הקמפיין כולו מתבצע על ידינו. מחלקות המכירות של המפרסמים, מקבלות מאיתנו לידים תקינים ורלוונטיים, ברגע בו הם מגיעים.
  • תשלום - התשלום הוא עבור לידים תקינים בלבד – פרטי לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות אותו הנכם מציעים.
  • יעילות - כל העבודה מתבצעת מול ספק אחד. משלב הבריף ועד איסוף הלידים.
  • כדאיות - כשהלקוחות מודעים למחירו של ליד איכותי ויודעים איזה אחוז של לידים ניתן להמיר למכירה, ניתן לחשב בדיוק את כדאיות הקמפיין.
  • מוטיבציה - אנשי מכירות המקבלים לידים איכותיים בלבד, הם אנשי מכירות בעלי מוטיבציה גבוהה יותר, שמוכרים יותר.
השירותים שלנו
copywriting websites landing pages youtube