פרסום מבוסס חשיפות הוא פרסום באתרי אינטרנט ובאפליקציות למכשירים ניידים, אשר התשלום עבורו מחושב על פי כמות החשיפות שמקבלים כל מודעה או באנר, בדומה למודל התשלום המקובל בערוצי פרסום אחרים.
WebTeam – החשיפה הנכונה
פרסום מבוסס חשיפות באמצעות WebTeam כולל תכנון מקצועי, רכישת מדיה חכמה ומעקב צמוד אחר הקמפיין, במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
תכנון וניהול - תכנון מדיה, באתרי אינטרנט ובאפליקציות לטלפונים סלולריים וטאבלטים, המתבצע משלב הבריף, תוך היכרות מעמיקה עם המוצר או השירות, קהל היעד ומטרות הקמפיין.
רכישת מדיה - רכישה ופריסת מדיה בכל אתרי הפרימיום בישראל, בינהם: Ynet, Walla, TheMarker, Bizportal, Calcalist, Yad2, Win-Win, NRG, MAKO, Tapuz, Globes, NANA10, ONE, Sport5, Xnet ועוד. בנוסף אנו עובדים מול אתרים הפונים לקהל הרוסי, הערבי והדתי ומשתפים פעולה עם מקורות ייחודיים ולא שגרתיים נוספים, המאפשרים ללקוחותינו להשיג תוצאות אפקטיביות במיוחד.
מעקב צמוד - מערכת המעקב והסטטיסטיקה המתקדמת שלנו, מאפשרת אופטימיזציה של הקמפיין, בחינה שוטפת של התוצאות ושיפור ביצועים תוך כדי תנועה.
|